Followers

Thursday, September 19, 2013

sedikit berita...

andai hari esok langit akan runtuh,tabahlah menjunjung bersamaku,andai hari esok dunia gelora takkan ku gemuruh selagiku ada kamu
Terlintas... Assalamualaikum ,keadaan disini baik baik sahaja.skrg tgh tunggu final exam dan beberapa aktiviti kolej yg belum terlaksana,its been a while since my last update.sambil2 baring atas katil ni mcm2 yg aku fikirkan..tiba2 aku teringatkan seorang sahabat karib aku since aku sekolah rendah lagi..nama dia luqman, we do a lot of things together ,dulu waktu duduk kawasan perumahan uitm dulu ,dia ni la dulu yg selalu ada dgn aku..since dia pindah terenggaanu aku dah x contact dia lagi.sampai sekarang masih tiada berita walau secebis, aku rindukan persahabatan kami..people come and go,thats the circle of life.
secebis memori..
satu2nya gambar aku waktu kecik,terima kasih buat aunty aku yg masih simpan cermat cermat memori dulu dulu..innocentnya muka... hehe
membawa diri...
daripada menjadi yang bersuara ,izinkan aku berdiam saja..

No comments:

Post a Comment